Avaleht »

Uudised

OlyBet lansseerimine tunnistati parimaks PR projektiks

Postitatud 27. märts 2014

OlyBet lansseerimine tunnistati parimaks PR projektiks

Eesti Suhtekorraldajate Liit (EPRA) tunnistas möödunud aasta parimaks erasektori PR projektiks OlyBeti turuletuleku kommunikatsiooni, mida vedasid OlyBeti poolt juhataja Kaido Ulejev ja turundusdirektor Kati Veskimägi ning kommunikatsioonibüroo Hamburg ja Partnerid. 

EPRA zürii hinnangul paistis OlyBeti lansseerimine teiste tööde hulgast silma loovuse ja originaalse teostuse poolest. Kuna reklaamitegevus on antud kaubamärgi valdkonnas rangelt reglementeeritud, sõltus lansseerimise tulemuslikkus eelkõige suhtekorraldustööst.

OlyBet kaubamärgi lansseerimise raames avati spordibaaride kett, alustati Kristiine Keskuses Eesti sportlaste medalite näitustega, käivitati koostöös TV3 Seitsmeste uudistega olümpiaalasid tutvustavate teleklippide sari, arendati koostööd Eesti sportlaste ja spordiorganisatsioonidega ning teostati jooksvat teavitustööd. 

Avalikus kategoorias tunnustati parimaks kaitseministeeriumi projekt “Veterani päev” ning sisekommunikatsioonis SEB. Lisaks anti välja ka eripreemiad hariduskommunikatsioonis Tallinna Ülikoolile, teaduskommunikatsioonis Eesti Maaülikoolile ning kohaturunduses Lennusadamale. Võitjate autasustamine toimus aasta suurimal turundussündmusel Password. 

Fotol: Olympic Entertainment Group turundusdirektor Kati Veskimägi ja kommunikatsioonibüroo Hamburg ja Partnerid juhatuse liige Hannes Hamburg