Avaleht »

Uudised

Märts on Hea Teeninduse Kuu - kiida Sinagi Olympic Casino parimaid!

Postitatud 03. märts 2014

Märts on Hea Teeninduse Kuu - kiida Sinagi Olympic Casino parimaid!

Märts on traditsiooniliselt Hea Teeninduse Kuu, mis on suunatud teeninduse arendamisele ja teenindaja ameti väärtustamisele. Aktsioon kaasab klienditeeninduse kõik kolm osapoolt - ettevõtte, teenindaja ja kliendi. Kuu raames toimub üle-eestiline „Kiida Teenindajat“ kampaania, kus kliendid kiidavad head teenindust ja organisatsioonid kiidavad häid teenindajaid.

Olympic Casino visioon on pakkuda head teenindust, mistõttu peame äärmiselt oluliseks klientide tagasisidet meie teenuste ja klienditeeninduse kohta. Hea Teeninduse Kuu kampaania eesmärk on motiveerida ja tunnustada parimaid teenindajaid ning tuua neid eeskujuks kolleegidele. Ootame Hea Teeninduse Kuu raames oma klientidelt hinnanguid ja arvamusi Olympic Casino teeninduse kvaliteedi kohta.

Kui pead lugu Olympicu teenindusest, siis kutsume Sind meie meeskonda kiitma!
Kiitused on võimalik teele panna mitmel erineval moel:

  1. Kirjutades meie kasiinodes asuvatele kiidusedelitele ning asetades need kiidupostkasti
  2. Kirjutades kiidukeskkonnas veebiaadressidel www.heateenindus.ee või www.1182.ee
  3. Kasutades nutitelefonis QR-koodi (ruutkoodi)
  4. Helistades või saates SMS-i lühinumbrile 1182

Kampaania kestab 1.-31. märtsini 2014.

Tule ja märka meie teenindajaid, teenindust ja teenuseid!